29 stycznia

#3xgęstszyPUR


" Ty ugotujesz obiad, a ja pozmywam." chyba każdy z Nas choć raz słyszał te zdanie i choć wiele osób idzie wtedy na ustępstwa, to jednak proste czynności domowe często wywołują u Nas niechęć, gdy nie mamy do tego odpowiedniego środka.

Mimo iż jestem osobą, która lubi zmywać naczynia, to muszę mieć do tego odpowiedni, dobrej jakości płyn dzięki któremu efekty końcowe będą mnie zadowalać.

Przez weekend korzystając z dnia wolnego, zabrałam się za porządki. 

Po przeprowadzce jeszcze jest dużo zalegających naczyń w kartonach, które wreszcie miałam czas domyć i powkładać do szafek.

Z pomocą przyszedł mi płyn Pur Power Lemon 🍋oraz Pur Balsam Aloe Vera 🌿, który posiada formułe COLD ACTIVE dzięki której domyjemy naczynia nawet w zimnej wodzie! 💦

#3xgęstszyPUR ma jeszcze gęstszą konsystencję dzięki której domyjemy wiele brudnych naczyń niewielką kroplą!

Wielką zaletą Pur Balsam jest to, że został stworzony z myślą o delikatnej skórze dłoni, gdzie posiada naturalne PH dla skóry.💙 

   

  

Brak komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.