19 grudnia

Blender kielichowy Russell Hobbs

 Dzień dobry kochani!

Przy diecie ubogoresztkowej muszę uważać bardzo na to co jem i ile jem. 
Planując obiad, często oprócz gotowanych potraw, oraz podgrzewanych na parze 
mam chęci na to by blendować i miksować za sobą produkty, które odpowiadają
mojej diecie.

Ostatnio w mojej kuchni zagościł blender Russell Hobbs który jest bardzo intuicyjny i w ekspresowym
tempie zmielił brokuły, bazylię, oraz czosnek do pesto które zrobiliśmy w miniony weekend.






Urządzenie posiada 3 funkcje: do przygotowania zup. smoothie, drunków i automatycznie się wyłączy, gdy produkty będą już dokładnie zblendowane.
Ogromną zaletą urządzenia jest jego 1,5 l szklany dzbanek do k tórego zmieścimy dużo produktów.
Blender sam wykrywa ile mam w dzbanku składników przez co sam dostosowuje prędkość i moc.
Jego cyfrowy wyświetlacz z ekranem dotykowym jest banalnie prosty w obsłudze i przy tym posiada piękny design!





Blendery z którymi miałam dotychczas do czynienia były głośne, ten natomiast też wydaje hałas, ale jest on mniej irytujący podczas pracy. Mieli na gładą masę bez zostawianie grudek, jak dla mnie jest rewelacyjny!


1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.