06 lutego

Frosta, warzywa na patelnię



Dzień dobry kochani!🥦🥔🧄

Wczoraj przez nadmiar obowiązków, nie miałam za dużo czasu by siedzieć w kuchni
przy garnkach pilnując przy tym by nic nie wykipiało, czy też przypaliło się.

Na szczęście miałam warzywa od Frosty który z łatwością przyrządziłam i w połączeniu
z kluseczkami gnocchi zapewniły pożywny i pełnowartościowy posiłek.

Warzywa na patelnie to pomysł na szybkie danie, które idealnie sprawdzi się nawet
dla tych najbardziej zabieganych.

Można przyrządzić i skonsumować warzywa samodzielni, jak i też w połączeniu chociażby z ryżem, czy tak jak ja z kluseczkami gnocchi.

A Wy korzystacie z gotowych warzyw na patelnię? 🥕🌶🥦




3 komentarze:

  1. Bardzo często. Smaczne są i szybkie w przygotowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie jadłam takich warzyw, a szkoda bo bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.