10 kwietnia

Wina Suerente Gran Seleccion


"Cichy dźwięk odkorkowanego korka z butelki 

brzmi jak człowiek otwierający serce."




Cześć! W ubiegłym miesiącu zostałam wytypowana do przetestowania win od marki Suerente Gran Seleccion, oraz potraw hiszpańskich które idealnie współgrają z trunkami alkoholowymi.

 

W PACZCE AMBASADORSKIEJ ZNALAZŁAM: 

🍷Suerente Gran Seleccion Chardonnay, wino białe półwytrawne
zachwyca swym owocowo-cytrusowym smakiem w który odnajdziemy między innymi gruszkę, dojrzałego melona, świeża pigwę i soczyste jabłko. Idealnie współgra się z daniami na bazie ryb, owoców morza i makaronów.



🍷Suerente Gran Seleccion Organic Vegan Macabeo Viognier Riesling, wino białe wytrawne 
Wino o jasnosłomkowej barwie i świeżym, owocowym aromacie. Charakteryzuje się cytrusowo-brzoskwiniowym smakiem. Idealnie sprawdzi się w towarzystwie dań kuchni hiszpańskiej, orientalnej, sałatek, ryb i owoców morza.


🍷Suerente Gran Seleccion Cabernet Sauvignon, wino czerwone półwytrawne
zachwyca swą zniewalającą rubinową barwą oraz owocowym smakiem z wyczuwalną 
na podniebieniu nutą dojrzałych jeżyn i czerwonych porzeczek z dodatkiem czarnego pieprzu.
Idealnie współgra z dziczyzną i dojrzałymi serami.

 




+ DODATKOWO: 

zestaw do tapas

prawdziwe salami



czekolada Valor bez dodatku cukru,mleczna,bez glutenu

corazones de alcachofa czyli serca karczochów

oliwki zielone Gordal z pestką

kapary La Pedriza,
hiszpański pieprz zielony Figaro





Wina Suerente charakteryzują się delikatnym i subtelnym smakiem, oraz przyzwoitą ceną, więc tym bardziej polecam każdemu wypróbować !





 


29 komentarzy:

  1. Thanks for sharing Mila! :)
    Have a nice day. 💗
    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością spróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby tylko testowanie nie zakończyło się następnego dnia bólem głowy 🤭.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, całe szczęście podzieliłam sobie tak wina by nie wypić przypadkiem jednego dnia wszystkie trzy butelki :D

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych winach, ale to pewnie dlatego, że rzadko piję alkohol.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje niewprawione podbiebienie bierze pierwsze, lepsze białe lub różowe wino z wklęsłym dnem za około 20 złotych 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Degustacja na pewno byłaby przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, degustacja takich win to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Wina wyglądają świetnie, na pewno smakują dobrze chodź całe testowanie jest nie dla mnie, bardzo rzadko piję alkohol :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale rozumiem :)

      Pozdrawiam również!

      Usuń
  9. Nie jestem fanką win, ale okazjonalnie czasem się skuszę ;) gdybym dostała taką paczkę - nie dałabym rady przetestować :D a wpis bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć takie wina też na "czarną godzinę" w barku/szafce, gdy maja wpaść w odwiedziny bliscy :)

      Usuń
  10. Naprawdę zacna zawartość paczki ambasadorskiej! To z pewnością będzie smaczne testowanie ;) Jestem bardzo ciekawa tych win i kiedyś z przyjemnością ich skosztuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mimo iż jestem zwolenniczką półsłodkich i słodkich win, tak wina Suerente które otrzymałam półwytrawne i wytrawne ą bardzo smaczne. nie przeszkadza mi ich delikatna gorycz, wręcz dodaje to im atrakcyjności. :)

      Usuń
  11. Te wina wyglądają bardzo interesująco😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo dobre wina. Ostatnio je widziałam w sklepie Delisso do 25 zł ☺️ pewnie i w większych marketach typu Auchan i Carrefour też je znajdziemy ☺️

      Usuń
  13. Lubię pić wina❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :) polecam wina Suerente <3

      Usuń
  14. Widzę, że dla każdego coś miłego! sama z chęcią bym skonsumowała to i owo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.