10 maja

Nivea żel do mycia twarzy


Cześć! Pogoda za oknem wreszcie się poprawiła, więc i humor zaczął dopisywać. 
Szczerze? miałam dość już tej szarej i ponurej aury pogodowej, mam nadzieję, że już o przymrozkach możemy na długo zapomnieć. Przez zmienny klimat w Polsce moja skóra twarzy cierpi, bo nie dość że jest problematyczna to jeszcze szybko się przetłuszcza przy tym nabierając często różowego koloru przez swoją nadwrażliwość.

Kosmetyk: Pierwszym produktem który otrzymałam pod koniec zeszłego roku do przetestowania 
był żel oczyszczający twarzy od znanej każdemu bardzo dobrze firmy Nivea, 
dzięki wygranej ze strony Wizaż.pl



Opakowanie: Żel zachwycił mnie od samego początku swoim eleganckim i poręcznym 
opakowaniem i prostotą wykonania swojej 150 ml tubki. Produkt jest łatwo dostępny, nie raz i nie dwa widziałam go już na półce sklepowej w sklepie Biedronka, a także sklepach drogeryjnych typu Rossmann lub Hebe.

Przeznaczenie żelu: Żel przeznaczony jest głównie do osób zmagających się z przetłuszczającą się cerą, ale także dla tych którzy posiadają skórę mieszaną, czyli taką która przetłuszcza się tylko w określonych partiach twarzy.


Konsystencja: Kosmetyk posiada w sobie delikatne drobinki peelingujące, które dodatkowo usuwają martwy naskórek, 
pozostawiając skórę przy tym jedwabiście gładką i przyjemną w dotyku. Ponad to dobrze się pieni, ładnie, przyjemnie pachnie, bardzo dobrze domywa resztki makijażu przy tym nie klei się ani też nie nie jest zbyt śliski. Produkt jest mega wydajny, daje uczucie orzeźwienia i odświeżenia twarzy, nie podrażnia ani też nie piecze mnie po nim buzia.



Podsumowanie: Podsumowując dużym atutem jest to że spełnia swoje funkcje przy tym dobrze 
oczyszczając twarz bez efektu ściągnięcia, oraz nieprzyjemnego wysuszenia.

10 komentarzy:

  1. Jak pokończe to co mam, to rozejrzę się za tym przyjemniaczkiem 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. ładny zapach i ciekawy design opakowania przyciąga :)

      Usuń
  2. mi on bardzo spasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam żelu aloesowego od Aboca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, chętnie sprawdzę na własnej skórze :)

      Usuń
  4. bardzo lubię tego typu żele do mycia twarzy, ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają przyjemną konsystencję i przyjemny zapach, polecam :)

      Usuń
  5. Dawno nie miałam żadnego kosmetyku od Nivei.Zaciekawił mnie ten, który prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten żel w Biedronce, warto przetestować :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.