17 maja

Co było w paczce Top Ambasadorki?


Cześć! Ostatnio pisałam o tym, że zostałam wytypowana, a przy tym nagrodzona
przez firmę Suerente za kampanię ambasadorską w której brałam czynny udział.


Dumna jestem z tego co udało mi się zyskać dzięki tej kampanii. Zmotywowała mnie ona do dalszego robienia zdjęć, pisania na blogu, a także na Instagramie. Mam tylko szczerą nadzieję, że nauczę się robić ciekawe unboxingi ze mną w roli głównej, oraz moją przemową, ponieważ w dalszym ciągu bywa to dla mnie nieco stresujące, może macie jakieś triki jak się pozbyć tremy przed kamerą?

\


Wracając do tematu paczki top ambasadorki, to do dnia doręczenia przesyłki, nie znałam jej zawartości. Firma uprzedziła mnie tylko o tym że niebawem wyślą i będzie to paczka niespodzianka, przez to byłam dodatkowo zafascynowana tym faktem.





W zeszły czwartek firma kurierska dostarczyła mi dwie ogromne paczki w których znalazłam:


🍷Suerente Gran Seleccion Vino Blanco

🍷Suerente Gran Seleccion Vino Tinto

🍷 Suerente Gran Seleccion Cabernet Sauvignon

🍷 Suerente Gran Seleccion Merlot

🍷 Suerente Gran Seleccion Chardonnay

🍷 Suerente Gran Seleccion Seco

🍷 Kosz piknikowy z plastikowymi talerzami, plastikowymi kieliszkami, otwieraczem do wina, solniczką, pieprzniczką, torebką termiczną przypominającą kosmetyczkę, widelce, noże i łyżeczki, oraz chusty w kratkę.

 


Współpraca z firmą Suerente to sama przyjemność. Ekspresowy kontakt, przejrzysty regulamin, oraz docenienie i szansa dla ambasadorów które nie miały za dużo osób które obserwowały ich profil.


8 komentarzy:

  1. Piękna zawartość paczki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłabym zadowolona z zawartości paczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się! :) Ja to skakałam z radości :)

      Usuń
  3. jeju ten ksoz to moje marzenie!!! cudoooownyyyy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, myślałam że się pozbędę zapasów wina, a tutaj mi jeszcze one doszły :)

      Usuń
  4. Kosz z taką zawartością przygarnęłabym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.