08 maja

Jestem fotografem na Komunii Świętej



Cześć! Na wstępie chciałam Wam podziękować za to, że ciągle 
Was przybywa w gronie osób obserwujących mojego bloga, bardzo mnie to cieszy i motywuje do pisania. 💓

Dziś z racji tego, że żyję nadal wczorajszym dniem, który od rana miałam zabiegany, 
to postanowiłam, że udostępnię na blogu moje efekty wczorajszej pracy którą włożyłam w robienie zdjęć podczas Komunii Świętej w Katowicach.


Nie jestem do końca przekonana co do ciemnych barw zdjęcia, 
czeka mnie jeszcze trochę zabawy z obróbką zdjęć, wstępnie zrobię chyba dwie wersje zdjęć w osobnych folderach, spakuję wszystko razem i wyślę do osoby która tego dnia wynajęła mnie jako fotografa dla swojego dziecka tego dnia.


  
 


Co wy o tym sądzicie? może doradzicie mi pod kątem estetycznym ?

Poprzerabiam kilka zdjęć, pousuwam mankamenty i czekam na Wasze zdanie, a tymczasem życzę Wam przyjemnej niedzieli, 
a ja uciekam za chwilę na kawę do rodziców.

11 komentarzy:

  1. Fotografia, to piękna pasja :)
    Dziękuję za szczery komentarz u mnie ! dziękuję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, fotografia to taka moja "odskocznia" :)

      Usuń
  2. Na pewno zdjęcia będą piękne:)))najważniejsze że lubisz to co robisz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że spełniasz się w tym, co lubisz robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, za każdym razem gdy ktoś zaufa mi i zechce bym uczestniczyła jako fotograf w ważnym dla Niego dniu, jestem mega dumna :)

      Usuń
  4. Ja z aparatu z kliszą przeskoczyłam do tego w telefonie. I na tym moja ewolucja pewnie się zakończy 😋
    Piękne zdjęcia 👏

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo te zdjęcia podobają. Zdaję sobie sprawę z tego, że fotografia w kościele do najłatwiejszych nie należy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.