24 maja

Naturalny spray do uszu Vaxol


Cześć! Ostatnio nie mam czasu na nic, każdy dzień w kalendarzu u mnie jest zapełniony po brzegi. Wróciło moje dawne, spontaniczne życie, przez tą krótką chwilę. Cieszy mnie to, ponieważ od zawsze uważałam się za ekstrawertyka który w domu nie usiedzi i który łatwo nawiązuje nowe kontakty, ale ostatnio zauważyłam u mnie zmiany, nie wiem tylko czy
spowodowane jest to cenami w sklepach i na mieście, czy brakiem zaufania do ludzi jak dawniej po tym jakie zdarzenia miały u mnie miejsce jakiś czas temu. W każdym bądź razie cieszę się, że ze mną jesteście i czytacie moje posty.


Nawiązując do natłoku obowiązków i braku czasu dla siebie, poruszę dziś temat który był parę lat temu mocno kontrowersyjny, a mianowicie zapytam: czym na co dzień czyścić woskowinę z uszu?

Wiele razy słyszałam, że patyczki nie czyszczą skutecznie. tylko wbijają głębiej woskowinę,
przez co może to w przyszłości przynieść negatywne skutki takie jak zapalenie ucha, uczucie dyskomfortu, zaburzenia słuchu, dzwonienie i szum w uszach, a także efekt "pełnego" ucha.

Woskowina mimo. iż na co dzień pełni funkcję ochronną uchą, chroniąc je przed bakteriami i grzybami, a także pełni funkcję nawilżania i natłuszczania błony bębenkowej to też potrafi przynieść nieprzyjemne konsekwencję w jej zatrzymywaniu. Zatrzymanie przede wszystkim powoduje poważne uszkodzenie słuchu, dlatego bardzo ważna jest prawidłowa higiena uszu.

Do bezpiecznego usuwania woskowiny z uszu najlepiej i najpewniej sprawdzą się preparaty ogólnodostępne z apteki bez recepty które są w formie płynnej, które zmiękczają lub całkowicie usuwają woskowinę. Najczęściej dostaniemy preparat w formie kropelkowej lub sprayu.



Polecam każdemu preparaty od firmy Vaxol, które znajdziemy w każdej drogerii do 30 zł. Preparaty które ja otrzymałam w zeszłym tygodniu, były do testów w ramach 
kampanii ambasadorskiej, przez co mogłam sprawdzić jak one odmienią moje co dziennie życie w biegu, a jednocześnie sprawią, że poczuję się lepiej i pewniej z odpowiednią higieną uszu.























Spray do uszu Vaxol skutecznie i w łatwy sposób zmiękcza i naturalnie usuwa woskowinę z uszu,
 a przy tym zmniejsza konieczność zabiegów płukania uszu.Preparat może być stosowany u dzieci poniżej 1 roku życia, ale tylko po zasięgnięciu wcześniej opinii u lekarza, jak i też u osób dorosłych. Vaxol posiada Rekomendację Polskiego Towarzystwa Otolaryngologów Dziecięcych przez co mamy pewność, że jest on bezpieczny.

  

Wyrób medyczny posiada w swoim składzie naturalną oliwę z oliwek, by zmiękczać woskowinę i delikatnie natłuszczać przewód słuchowy, ułatwiając wydostanie się woskowiny na zewnątrz, a także by łagodzić podrażnienia,oraz świąd w uchu, tak więc polecam każdemu kto chce w łatwy i bezpieczny sposób zadbać o higienę uszu.

5 komentarzy:

  1. Ja używam Akustone, ale chętnie wypróbuję również ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam także o Akustone, myślę że te preparaty są godne polecenia :)
      Ciekawi mnie tylko czy w składzie także ma naturalną oliwę tak jak Vaxol :)

      Usuń
  2. Ja próbowałam kilku preparatów tego typu i u mnie się kurcze średnio to sprawdza.. mam później wrażenie zatkanego ucha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe, nie mam pojęcia czemu tak się dzieje. Tutaj masz kochana w 100 % naturalny skład co jest ogromnym atutem, może coś takiego byłoby dobrym rozwiązaniem w porównaniu z innymi produktami leczniczymi :)

      Usuń
  3. O! Muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.