29 maja

Lakiery O.Nail Peaceful World




Cześć! Pogoda jak na końcówkę maja jest strasznie kapryśna. Nie spodziewałam się że 
z upływem lat nastanie u nas tak wielka susza wszędzie, gdzie na domiar złego ucierpią na tym wszyscy. 
 Przywracając trochę kolorów tegorocznej wiośnie dziś przychodzę do Was z recenzją lakierów do paznokci od firmy O.Nail.
 Jakiś czas temu ponownie zostałam wybrana na ambasadorkę marki dzięki czemu przedpremierowo miałam możliwość wypróbować nową kolekcję Peaceful World która składa się z 8 neonowych, pięknych kolorów.



Od firmy otrzymałam dwie paczki w ekspresowym tempie, a w nich: 

💅🏻 16 lakierów z najnowszej kolekcji (każdy lakier podwójnie), 
💅🏻 dwa serum do rąk i paznokci Oh! Rose, 
💅🏻 balsam do ciała melisa regeneracja i ukojenie, 
💅🏻 balsam do ciała szałwia odżywienie i nawilżenie, 
💅🏻 dwa olejkowe żele pod prysznic i płyny do kąpieli nawilżenie i odprężenie.

Lakiery które znajdziemy w najnowszej kolekcji to:


  

  



Ponad to miłym zaskoczeniem były dla mnie dodatkowe kosmetyki od firmy :


Lakiery od firmy O. Nail są mi bardzo dobrze znane. Ponad dwa lata temu kiedy rozpoczynałam swoja przygodę ze stylizacją paznokci zaczynałam od łatwo dostępnych w przyzwoitej cenie lakierów ze starej kolekcji, a jako osoba początkująca zaczynałam od najłatwiejszych zdobień z użyciem lakierów O.Nail. Lakiery dostaniemy w sklepie Biedronka w atrakcyjnej cenie 14,99 zł za 6 ml, oraz na stronie producenta gdzie darmowa wysyłka jest już od zamówień za minimum 89 zł.💓


Wielkim hitem dla mnie jest to że lakiery są bardzo wytrzymałe mimo, iż producent 
nie wymaga od nas użycia topu oraz bazy przy tej serii, ponad to nic nie odpryskuje, równomiernie się rozprowadzają przy użyciu precyzyjnego pędzelka, a kolory są soczyste, neonowe po prostu idealne na nadchodzące lato!















11 komentarzy:

  1. Podoba mi się Powefull i Friendship 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cała kolekcja dostępna jest jeszcze w sklepach Biedronka :)

      Usuń
  2. Ładne kolorki, ale ja wolę lakiery z mieniącymi się drobinkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam od O.Nail taką serie z lutego, pewnie znów takie się niebawem powtórzą :)

      Usuń
  3. Cudowne!! Fiolet spodobał mi się najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet poszedł u mnie pierwszy w ruch, cała seria jest warta uwagi :)

      Usuń
  4. Kolory ładne :D Chociaż jak na mnie zbyt intensywne. Wolę coś bardziej pastelowego ;)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kolorki, zwłaszcza niebieski. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo piękne ! same letniaczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for sharing. Have a lovely day! ♡

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:37

    Rewelacja te lakiery. Szczególnie ten niebieski jest piękny. Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego. W sumie czerwone też super. Różowe paznokcie tak średnio do mnie przemawiają.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.