27 kwietnia

Top Ambasadorka Suerente Gran Seleccion

 


Cześć! Dziś mam wyśmienity humor od rana, ponieważ dowiedziałam się o tym, że moja
praca nie poszła na marne i zostałam doceniona przez firmę Suerente Gran Seleccion i wytypowana po trzech tygodniach na Top Ambasadora 2022 roku co mnie ogromnie cieszy.



Wino hiszpańskie Suerente jest bardzo dobre, mimo iż na co dzień gustuję w alkoholach półsłodkich i słodkich, tak wytrawne i półwytrawne które otrzymałam w paczce bardzo przypadły mi do gustu, ponieważ nie są one mocno goryczkowe i idealnie wpasowują się smakowo do potraw które jadałam podczas imprez rodzinnych.

   



Na dniach pochwalę się Wam co otrzymałam w kolejnej paczce 
od firmy w ramach podziękowania za duże zaangażowanie się w kampanię.


29 komentarzy:

  1. Congratulation! Have fun :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Enjoy your wine and congrats! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Aż ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem lubię wypić trochę białego wina, muszę zapamiętać tę markę.
    Gratuluję sukcesu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Warto spróbować, dla mnie wino godne polecenia!

      Usuń
  6. thank you so much :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wino, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ciekawe i bardzo smaczne!

      Usuń
  8. Super - gratuluję - wina bardzo lubię - jestem zdecydowana fanką białych wytrawnych

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham winko:) ale obecnie jestem w ciąży więc nie mogę pić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj za to później będziesz mogła nadrobić kochana :)

      Usuń
  10. No to teraz nic tylko gratulować :) Bardzo fajne zdjęcia :) Aż zachciało mi się sięgnąć po takie winko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. thank you so much :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Gratuluję pani Ambasador :) Bardzo pyszna kampania! Mam nadzieję, że wasza współpraca będzie owocna :) Ja akurat nie piję alkoholu w ogóle, ale uważam, że cała taka akcja to super sprawa!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, kampania dla mnie to strzał w 10 ! Z alkoholi najbardziej preferuje wina, więc byłam szczęśliwa z faktu że mogę wypróbować nowe smaki i wydać własną opinię łącznie z przekąskami hiszpańskimi od firmy :)

      Usuń
  13. Takie testowanie to ja rozumiem :D Pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! :) Takie testowanie to czysta przyjemność :)

      Usuń
  14. Rewelacja!Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.