03 kwietnia

Ziaja kuracja naczynkowa



Cześć! Mamy już kwiecień, a pogoda za oknem coraz to bardziej kapryśna. Niestety ale łudziłam się że o tej porze roku już będę chodzić w mniejszej ilości ubrań i dłużej cieszyć się z ciepłych, słonecznych dni. Zmienny klimat negatywnie wpływa na stan mojej skóry, która jest bardzo wrażliwa i każdy czynnik zewnętrzny potrafi spowodować zaczerwienienie i jej lekkie opuchnięcie, stąd postanowiłam wypróbować kurację naczynkową z formułą wegańska od firmy Ziaja którą otrzymałam do testów od firmy Ofeminin.



Zestaw od Ziaji który otrzymałam, składa się z:

🧴 toniku micelarnego łagodząco-wzmacniającego oczyszczanie i demakijaż twarzy, 
który jest produktem wegańskim nieposiadającym w swoim składzie alkoholu, 
co dla mnie jest ogromną zaletą, działa on także kojąco i łagodzi podrażnienia,

🧴 kremu wyciszającego rumień na dzień/ na noc, który chroni naszą skórę przed 
czynnikami zewnętrznymi takimi jak słońce czy też wiatr,

🧴 skoncentrowanej emulsji redukującej podrażnienia na dzień/na noc 
która regeneruje naskórek, zmiękcza i nawilża





Podsumowując zestaw od firmy Ziaja:



Produkty wegańskie, odpowiednie na każdą kieszeń, po użyciu nie ma uczucia lepkości, 
a także nie ma intensywnego i drażniącego zapachu który może wielu osobom 
nie spasować w innych kosmetykach. Dla mnie totalny must have!

Kosmetyki chronią skórę twarzy przed czynnikami zewnętrznymi,  
przy tym odpowiednio ją nawilżając. Posiadam delikatną skórę przez co często zmienia ona swój naturalny kolor na czerwony, przy tym kosmetyku nie obawiam się wyjścia z domu bez nadmiaru pudru.


Co prawda używam go krótko, ale sumiennie każdego dnia przez co już 
teraz dostrzegam różnice w mojej bardzo wrażliwej skórze, której dostarczyły kosmetyki dodatkowej ochrony i ukojenia.Kosmetyki są wegańskie przez to każdy w różnym wieku może stosować taki oto zestaw z Ziaji.

17 komentarzy:

  1. cery naczynkowej nie mam, ale lubię kosmetyki Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loveee Ziaja products, I always use them. Thanks for sharing.
    Have a nice day! :)
    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra używa tej serii i bardzo sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Produkty od Ziaji są godne uwagi :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Ziaji, chociaż tej serii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jeśli masz wrażliwą skórę podatną na różne czynniki zewnętrzne :)

      Usuń
  5. Przychodzę z rewizytą i od razu się cieszę, bo te kosmetyki Ziai to coś ekstra dla mojej wrażliwej naczynkowej cery. Z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, polecam bardzo fajne kosmetyki, a przede wszystkim "lekkie" przez swoją wegańską formułę :)

      Usuń
  6. Nie mam cery naczynkowej, ale kosmetyki Ziaja lubię, ostatnio najbardziej krem do rąk z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to kremu jeszcze nie próbowałam, zapewne gdy będę na zakupach któregoś dnia w drogerii to się za nim rozejrzę :)

      Usuń
  7. Najbardziej z Ziaji lubię serię Jejku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie słyszałam jeszcze o tej serii, musiałabym wypróbować :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię produkty z Ziaji! Szczególnie żel pod oczy, który działa cuda i zmniejsza obrzęk!

    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelu pod oczy jeszcze nie próbowałam, choć nie mam wątpliwości co do tego że kosmetyk spełnia swoje wymagania :)

      Usuń
  9. Uważam że marka Ziaja zmieniła się bardz na plus, coraz częściej myślę o zakupie jakiegoś kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.