05 kwietnia

Lekki podkład od Garnier BB Cream








Cześć! Przed zeszłorocznymi Świętami w grudniu otrzymałam paczkę z wygranymi kosmetykami w konkursie Super pharm. W paczce były dwa podkłady BB Cream od Garniera których wcześniej nie miałam okazji testować.






Pierwszym moim zaskoczeniem był kolor podkładu, ponieważ mimo nazwy "jasny" jest bardzo ciemny, przez co obawiałam się nakładać go na całą twarz. O dziwo, kiedy potrzymiemy trochę fluid na twarzy magicznie dopasowuje się on do koloru naszej cery, co jest super! Wielką zaletą jest także jego wytrzymałość, nie obawiam się w czasach pandemii, że mi się gdzieś rozetrze, czy gdzieś go w większych ilość zabraknie na buzi. Fajnie się także rozprowadza przez konsystencję kremową, jest dużo lepszy od swojego poprzednika który zostawiał mi smugi na twarzy i miał średnie krycie.



Podsumowując: jest to bardzo przyjemny w dotyku jak i zapachu podkład który bardzo łatwo się rozprowadza nie pozostawiając smug na twarzy, natomiast mimo dobrego wtapiania się w skórę mógłby być o jeden odcień jaśniejszy ponieważ przy dużym świetle widoczny jest lekki efekt maski na twarzy.

21 komentarzy:

  1. Miałam poprzednika. Dużo za ciemny dla mnie był. Kolor tego też jest dla mnie przerażający 🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednik zostawiał smugi na mojej twarzy i faktycznie był za ciemny, ten jest dużo przyjemniejszy i prostszy w nakładaniu :)

      Usuń
  2. Nie znam tych podkładów, ale wydają się ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremowa konsystencja i ładny zapach to pierwsze co można zauważyć w tych podkładach- na plus, polecam :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej :) mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moją tłustą skórę niestety żadne BB się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyślam się że może być ciężko, ja mam cerę mieszaną i muszę też uważać jakich kosmetyków używam :)

      Usuń
  5. Znam ten krem ale te BB się u mnie ni sprawdzają niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( a które są Twoimi faworytami?

      Usuń
  6. Ja od lat nie używałam kremu BB. Garnier akurat mnie nie kusi. Będę chciała przetestować bardziej ten od Vianka. Miałam jakiś czas temu próbkę i wypadł bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, jak będziesz go miała i zdasz o nim relacje to chętnie poczytam :)

      Usuń
  7. dzięki za udostępnienie

    https://www.formaldressuk.com/collections/red-prom-dresses

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś krem BB, ale niestety nie polubił się z moją cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który podkład jest Twoim ulubiony? :)

      Usuń
  9. Dla mnie nadal zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie dla każdego będzie on odpowiedni :(

      Usuń
  10. Ostatnio smaruję się kremem BB z Tołpy, ale z Garniera jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa to ja znowu nie miałam tego z Tołpy, pisałaś może gdzieś o nim na swoim blogu? chętnie się dowiem czegoś więcej na temat tego kosmetyku :)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa jakby ten kolor wypadł u mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.