27 marca

Przyjaciel na lata


Cześć! Wreszcie mamy wiosnę pełną parą. Niezmiernie cieszą mnie słoneczne, a przy tym dłuższe dni. Zimą trochę się rozleniwiłam, było mało ruchu, więcej siedzenia, ale teraz jak już pogoda z dnia na dzień coraz bardziej zachęca do wyjścia z domu, to chcę z tego korzystać.




Wracając teraz do tematu zimowego, na Instagramie kto mnie obserwuje ten widział już moją pierwszą wygraną kampanię na stronie The Insiders Polska z zabawkami od firmy Hasbro do przetestowania.Na początku byłam sceptycznie nastawiona na jakąkolwiek wygraną na tej stronie, ponieważ wiem jaką dużą konkurencję mam w porównaniu z innymi uczestnikami, ale udało się! W szale przedświątecznym otrzymałam Baby Yode znanego z serialu Mandalorian powiązanego z Gwiezdnymi Wojnami.




Ponieważ od zawsze byłam fanką filmów, oraz seriali które mogą podobać się w większej mierze męskiej publiczności to i temacie Gwiezdnych Wojen było podobnie.
Każdą część Gwiezdnych Wojen obejrzałam, pierwsze sześć części zobaczyłam sama lub z rodzicami, później wkręcił mnie brat ponownie w tematykę filmu do tego stopnia, że byliśmy razem w kinie na ostatniej części. W momencie gdy wystartowała kampania od Hasbro na stronie The Insiders bez zbędnego zastanawiania się- wzięłam w niej udział i nawet nie zdajecie sobie sprawę z tego jaką radość sprawiła mi wygrana! Zaraz po otrzymaniu e-maila od strony prowadzącej kampanię, poczytałam kilka najistotniejszych rzeczy w związku z zabawką Baby Yody.




Mała, słodka, zielona zabawka od Hasbro dotarła do mnie jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia, przez co uznałam, że byłoby to coś pięknego gdyby dziecko lub starszy fan Gwiezdnych Wojen mogłoby dostać takiego Baby Yode zwanego Grogu na zbliżające się Święta, urodziny, lub nawet bez okazji.
Grogu jest super alternatywną dla dzieci które są już znudzone powtarzającymi się misiami, czy też autkami do zabawy, ponieważ jest on wspaniałym urozmaiceniem czasu wolnego dla dziecka przez swoja interaktywność.




Dla starszych fanów zabawka mogłaby posłużyć jako element dekoracyjny wnętrza na długie lata.




Mała, zielona postać zauroczyła mnie osobiście swoim słodkim wyglądem i funkcjami jakie posiada, chociażby tym w jaki sposób rozpoznaje którą z 4 akcesoriów wtykam mu w dłoń i w sposób jaki reaguje na nią, jak mruży oczka, porusza uszkami, oraz wydaje głosy jak w filmie, coś niesamowitego!
















Wyświetl ten post na Instagramie
















Post udostępniony przez ᴍ ɪ ʟ ᴇ ɴ ᴀ (@mila_bloguje)

17 komentarzy:

  1. bardzo lubię serial Mandalorian i w ogóle całe uniwersum Star Wars :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę kolejna fanka, super! Ja już tylko czekam na kolejny sezon :)

      Usuń
  2. Super zabawka :D Z pewnością nie tylko dla fanów sagi, ta postać jest wręcz kultowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! A przy tym jest mega urocza :)

      Usuń
  3. A ja serialu jeszcze nie widziałam. Chciałam obejrzeć w dobrej jakości, żeby sobie mnie zepsuć. Na szczęście w czerwcu rusza platforma Disney w Polsce. Wszystko nadrobię 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to pięknie, nawet nie wiedziałam że Disney rusza w Polsce, super wiadomość! Polecam nadrobić serial, bardzo fajny i wciągający :)

      Usuń
  4. Gratulacje wygranej!:) ja w prawdzie fanką GW nie jestem, ale baby Yode jest naprawdę urocze:) myślę, że sprawia wiele radości fanom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dla dzieci jest to super odskocznia od samochodzików, czy pluszaków,
      a dla starszych swoją rolę spełnia jako figurka kolekcjonerska :)

      Usuń
  5. Wow super! :) Oglądałam "The Mandalorian" i Baby Yoda był zdecydowanie największą gwiazdą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiele razy pojawił się uśmiech na mojej twarzy oglądając zieloną, małą postać Grogu :)
      Przy zabawce znajdują się cztery atrybuty które także znalazły swoje zastosowanie w serialu :)

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej :) Ja nigdy nie oglądałam Gwiezdnych Wojen i jakoś mnie do tego nie ciągnie

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu się mogą Gwiezdne Wojny podobać i to szanuję.
      Mimo to sama postać Grogu jest przeurocza i na pewno nie jednej osobie skradła serce :)

      Usuń
  7. Nie należę do fanów Star Wars ale post bardzo fajny i przyjemny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    O jej jak słodko! Przykro mi, ale nie widziałam gwiezdnych wojen ani nie orientuję się w uniwersum star wars ale każdy nowy temat zawsze mnie zaciekawia i o wszystkim chętnie poczytam ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała saga Gwiezdnych Wojen jest warta uwagi, chociaż wiem że nie każdemu może przypaść do gustu.
      Sama postać Grogu w Mandalorianie jest przeurocza i na pewno skradnie serce jeszcze nie jednej osobie oglądającej serial :)

      Usuń
  9. Cudny jest, u mnie na półce stoi dwóch mniejszych Grogu wraz z Mando - zabawki od Funko i wszyscy zabawnie kiwają główkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.