23 marca

Podpaski Always Platinum




Cześć! Dziś przychodzę do Was z typowo kobiecym tematem, a mianowicie moją subiektywną recenzją na temat podpasek Always które otrzymałam do przetestowania od firmy Ofeminin. Podpaski dotarły do mnie bardzo szybko. Po otwarciu paczki pierwszą rzeczą na którą zwróciłam uwagę to ładny, designerski motyw opakowania podpasek Always Platinum w moim ulubionym fioletowym kolorze.



Ponad to każda podpaska była popakowana osobno i poza ładna szatą graficzną opakowania wyczuwalny był intensywny zapach świeżość.
Podpaski jak zapewnia sam producent zapewniają komfort noszenia i ochronę podczas ciężkich kobiecych dni z czym w zupełności się zgadzam, ponieważ podczas dni cyklu menstruacyjnego nic nie przeciekało, ani też nie uwalniał się przykry zapach, czym jestem najbardziej zachwycona.
Skrzydełka podpasek idealnie przyklejają się do bielizny i nie odklejają się podczas noszenia, co niejednokrotnie mi się przytrafiało z konkurencją i na co teraz bardzo zwracam uwagę.
Długość podpasek Always Platinum także jest na plus. ponieważ nie sa one ani za długie, ani za krótkie, a co do materiału są one bardzo delikatne i posiadają miłą otoczkę, która nie obciera dodatkowo w okolicach pachwin. Produkty firmy Always maja świetne ceny w stosunku do jakości, więc zapewne wrócę do nich niebawem.






2 komentarze:

  1. Kiedyś nie lubiłam podpasek Always, ale od niedawna je doceniam.. jednak nie wszystkie i nie na cały czas trwania cyklu. Lubią mnie uczulać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpaski Always są przyjemne, ale też swoje kosztują, a te tutaj mają ponad to intensywny zapach przez co domyślam się że te także mogłyby Ci tylko zaszkodzić niestety :(

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.