22 lutego

Lakiery O.Nail Time of Love




Cześć! Trzy tygodnie temu otrzymałam paczkę od Ambasadorki Kosmetycznej z 
lakierami hybrydowym od O.Nail z kolekcji walentynkowej Time of Love, która dostępna jest do dnia dzisiejszego w sklepach Biedronka, oraz na stronie producenta O.Nail .




Lakiery po otrzymaniu paczki testowałam sumiennie na swoich naturalnych krótkich paznokciach, 
używając przy tym bazy Nail defender którą znalazłam w zestawie.




Cała kolekcja Time of Love składa się z 8 lakierów które po zebraniu i poprawnym 
ułożeniu tworzą napis TIME LOVE, oraz bazy która była dla mnie czymś całkiem nowym.
Baza pozytywnie mnie zaskoczyła już po pierwszym użyciu, 
ponieważ jedna cienka warstwa wystarczała, by pokryć cały paznokieć, który później pięknie błyszczał. Baza ma za zadanie tworzyć tarczę ochronną, zabezpieczać delikatną i łamliwą płytkę paznokcia, 
a także służyć jako preparat nakładany pod lakier hybrydowy. Po utwardzeniu bazy pod lampą, zaczęłam stopniowo nakładać lakiery, które miałam w zestawie.




Pierwsze poszły w ruch lakiery o numerze 325 oraz 326, 
gdzie efekty mojej pracy możecie zauważyć powyżej, a już po niecałych dwóch tygodniach kiedy mogłam spokojnie ocenić jakość i trwałość lakierów, wypróbowałam pozostałe kolory czyli numer 327 oraz 328.





Lakiery od O.Nail zamknięte w 6 ml buteleczce pięknie się błyszczą bez użycia topu, posiadają krótki, 
precyzyjny pędzelek, a ponad to są bardzo wytrzymałe, nic nie odpryskiwało, ani się nie kruszyło przez ten czas. Dużo osób w komentarzach narzekało na zbyt jasny kolor lakierów przez co, aby uzyskać ładny wyrazisty kolor należy nałożyć więcej warstw, ale ja dzięki temu zauważyłam pozytywną cechę łączenia ze sobą kolorów za pomocą cieniowania, łagodnego przejścia który wyjątkowo łatwo potrafi mi wyjść za pomocą tych lakierów.







Polecam lakiery O.Nail wszystkim tym którzy lubią jasne, subtelne kolory, 
a z kolekcji Time of Love lakiery tym, którzy lubią gdy brokat delikatnie jest wtopiony w kolory, a sama trwałość lakieru jest bardzo dobra i nie musimy się martwić, że coś nam odpryśnie po do kilku dniach.




8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) cała kolekcja Time of Love jest warta uwagi! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to prawda! Cała kolekcja Time of Love jest bardzo ładna :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne te lakiery. W sumie jeszcze ich nie próbowałam, ale widzę, że warto to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duże buteleczki, niska cena i wytrzymałość to główne atuty O.Nail :)

      Usuń
  4. Ładne, delikatne odcienie, jednak trochę obawiam się o wspomnianą pigmentację i dokładanie koloru, aby uzyskać bardziej wyrazisty efekt. Cenię sobie jednak te lakiery hybrydowego, przy których wystarczą dwie warstwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, lakiery od O.Nail są ładne, duże butelki za niewielkie pieniądze, ale akurat tej serii brakuje pigmentu.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.