27 listopada

La casa de los aromas 馃崐

 Dzie艅 dobry kochani! Czy u Was te偶 si臋 zabieli艂o? 
 Ci臋偶ko mi uwierzy膰 w to, 偶e ju偶 za kilka dni zaczynamy grudzie艅 i wielkie odliczanie do 艢wi膮t Bo偶ego Narodzenia. 
Czas przygotowa膰 do 艢wi膮t umila mi w ostatnim czasie pi臋knie unosz膮cy si臋 po ca艂ym mieszkaniu zapach cynamonu i pomara艅czy, kt贸ry zawdzi臋czam firmie La casa de los aromas. 馃崐
Pi臋knie pachn膮c膮 i przypominaj膮c膮 mi o zbli偶aj膮cym si臋 gor膮cym szale przed艣wi膮tecznych zakup贸w- paczuszk臋, otrzyma艂am w ramach wsp贸艂pracy barterowej od Ambasadorki Kosmetycznej  z czego jestem bardzo zadowolona.
O firmie wcze艣niej s艂ysza艂am. ale nie mia艂am styczno艣ci z ich produktami, a szkoda.


Firma wys艂a艂a mi paczk臋 z :

- Botanical Essence Patyczki Zapachowe Cynamon & Pomara艅cza 140Ml



-MAS Zestaw CYNAMON-POMARA艃CZA patyczki zapachowe 95 ml + 艣wieca 65 g




- Saszetka zapachowa CYNAMON-POMARA艃CZA, 100 ml


-Od艣wie偶acz do samochodu CYNAMON-POMARA艃CZA , 7 ml








Ciep艂y, pi臋kny pomara艅czowo-cynamonowy zapach od kilku dni unosi si臋 w powietrzu i umila mi czas podczas rozpakowywania karton贸w kt贸re zosta艂y mi po przeprowadzce.
Wysoka zawarto艣膰 olejk贸w eterycznych w produktach utrzymuje intensywny zapach przez bardzo d艂ugi czas.
Pa艂eczki u偶yte w dyfuzorach s膮 wykonane z recyklingu i s膮 biodegradowalne, wi臋c dla fan贸w ekologii my艣l臋, 偶e jest to cenna informacja.  馃挆






7 komentarzy:

  1. Przyk艂adam du偶膮 wag臋 do zapach贸w w moim domu, wi臋c si臋 skusz臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Super! Na pewno b臋dziesz zadowolona :)

      Usu艅
  2. uwielbiam takie zapachy w domu ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Teraz zim膮 wprowadzaj膮 one w jeszcze pi臋kniejszy klimat :)

      Usu艅
  3. mangomania00:33

    Ja jestem wielk膮 fank膮 wszelkich pachnide艂ek w domu.

    OdpowiedzUsu艅
  4. uwielbiam takie zapachy, a u mnie sypie dzi艣 od rana:)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Cudnie b臋dzie u ciebie pachnie膰 w domu.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Zach臋cam do zaobserwowania mojego bloga.