24 listopada

Karty Emocji

 Hej! Ostatnio miałam przyjemność sprawdzić "Karty emocji" od Aziro Grupa które otrzymałam w ramach współpracy barterowej od Pani Luizy Gallus.
Pani Luiza nie tylko jest autorka tych cudownych kart które mogą być bardzo 
przydatne na terapiach, oraz uczeniu starszych czy też młodszych wyrażać
 swoje emocje i je opisywać, ale również autorką genialnych powieści które miałam przyjemność czytać podczas tych chłodnych, jesiennych wieczorów.
O książkach opowiem Wam w swoim czasie, bo warto jest zaznajomić się z książkami 
które wyszły spod pióra autorki, tym bardziej że doznałam takiego 
rollercoastera emocjonalnego, że przez długi czas mnie jeszcze trzymało wiele myśli, 
pytań bez odpowiedzi, oraz przemyśleń pod koniec.



    Teraz wrócę do kart emocji które otrzymałam i chętnie Wam o nich trochę opowiem!
W papierowym pudełeczku dostajemy 20 sztuk kart pięknie zilustrowanych i opisując szczegółowo każdą większą emocję taka jak np. radość, lęk. miłość, zaskoczenie, smutek, strach, ... Głównym zadaniem kart jest pomoc w odnalezieniu, zrozumieniu, nazwaniu oraz uporządkowaniu naszych emocji.




Karty mogą być używane podczas:

- terapii
- sesji coachingowych
- treningów pracy z ciałem

Kiedy używamy kart emocji, możemy:

- lepiej zrozumieć co tak na prawdę czujemy, 
- budować zdrowe relacje oparte na zrozumieniu,
- pomagają Nam zrozumieć nasze własne reakcje,
- zwiększają Naszą empatię i umiejętność zrozumienia innych







A Wy jak często rozmawiacie o emocjach?


Dla zainteresowanych, karty dostępne są do nabycia na stronie:






1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.