16 listopada

Najs Cosmetics


 Cześć kochani! Czy używaliście kiedyś henny ziołowej do włosów? 
Czy zwracacie uwagę na skład produktów i gdy macie wybór to chętniej sięgacie po naturalne kosmetyki? 

W miniony weekend szykując się na imprezę urodzinową postanowiłam odświeżyć kolor włosów ziołową henną do włosów od Najs Cosmetics którą otrzymałam w ramach współpracy od Premiere24.
Był to mój pierwszy raz z farbowaniem włosów w 100% wegańskim produktem, dlatego byłam bardzo ciekawa efektu końcowego.

Sam proces tworzenia papki z ciepłej wody i proszku był banalnie prosty, natomiast odczekanie 2-3 godziny, aż papka zgęstnieje jest cechą przez którą warto było z rana sobie już przygotować kosmetyk.


Proszek Indygo od Najs Cosmetics


Henna służy do uzyskania głębokiego czarnego lub ciemnobrązowego koloru włosów. 
Proszek jest w 100% wegańskim produktem z liści Indygo (Indigofera Tinctoria)
Produkt w bardzo atrakcyjnej cenie i o różnej masie do wyboru znajdziecie na stronie premiere24.pl.

(Na zdjęciu możecie zobaczyć kolor jaki uzyskałam po zrobieniu włosów kosmetykiem.)


  

W paczce ku mojemu zaskoczeniu otrzymałam wiele dodatków których się nie spodziewałam i które Wam po krótce przybliżę.


Szampon 3 w 1

Szampon jest produktem w 100% naturalnym, głównymi i jedynymi składnikami są Amla (Embalica Officinals), proszek Shikakai (Acacia Concinna), proszek Areetha (Sapindus Mokorossi).
Szampon zapobiega siwieniu, wspomaga wzrost włosów, zatrzymuje wypadanie, oraz pomaga w walce z łupieżem.


   



Shikakai Powder 

Proszek o naturalnym składzie, stworzony ze strąków Shikakai (Acacia Concinna)
Kosmetyk pomaga koić skórę głowy, zwalcza łupież, dodaje włosom blasku i zapobiega siwieniu przy tym hamując wypadanie włosów.


    

Bhringraj


Proszek w 100% naturalny, stworzony z Bhringraj (Eclipta Alba)
Wspomaga silny, zdrowy wzrost włosów oraz pomaga zachować naturalny kolor i połysk włosów.



           
       



Hibiskus

Proszek w 100% naturalny, stworzony z Hibiskusa (Hibiscus Rosa-Sinensis)
Hibiskus jest popularnym ziołem który po dodaniu do kosmetyku wspomaga porost włosów.
Wspomaga porost nawet tych uśpionych mieszków włosowych w łysych łatach.
Proszek jest skutecznym lekarstwem na wypadanie włosów, pobudza odrost i zapobiega przedwczesnemu siwieniu.









Neem

Neem, czyli Miodla Indyjska w proszku. Miodla Indyjska, czyli Azadirachta Indica ma właściwości pielęgnacyjne odpowiednie dla włosów i skóry. Pomaga w usuwaniu łupieżu, zapobiega wypadaniu włosów, ogranicza trądzik i pryszcze, rozjaśnia skórę i usuwa przebarwienia. 


  



Podsumowując: cieszę się, że mogłam bliżej poznać firmę Najs Cosmetics dzięki współpracy z Premiere24.pl która wysłała mi paczkę z wieloma kosmetykami do włosów i która ma w swoich asortymencie bardzo bogatą ofertę różnych kproduktów w bardzo atrakcyjnych cenach i o różnej objętości.

  



8 komentarzy:

  1. Tę zapobiegającą łupieżowi i wypadaniu włosów chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie przyjrzę się tym produktom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam mazideł owej firmy wyglądają ciekawie. Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. All these products sound wonderful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.