15 sierpnia

Drukarka HP OfficeJet Pro 9010e


 Cześć! Pogoda na Śląsku cały czas płata figle. Jeden, dwa dni jest upalnie, po czym później przez tydzień pada deszcz. Możecie mi wierzyć lub też nie, ale do pracy wychodzę w okularach przeciwsłonecznych i z parasolką w ręce. 
Ciężko też coś solidnie zaplanować na weekend ponieważ najczęściej to zapowiada się on deszczowy z porywistym wiatrem i szalejącą burzą.
 Z jednej strony szkoda mi wakacyjnego czasu na siedzenie w domu, a z drugiej strony nie znam osoby której sprawiałaby radość chodzenie, czy też planowanie dnia na mieście w deszczową pogodę.



Szukając zalet z siedzenia w domu, skupiłam się na tworzeniu prac tzw. DIY czyli "zrób to sam".
Zaczęłam tworzyć kwiaty, zaproszenia ślubne, pudełka na prezenty w stylu origami z kolorowych kartek i bibuły. 
Rysowanie od linijki szablonów bywa uciążliwe i czasochłonne dlatego ucieszyła mnie wiadomość od The Insiders o wygranej drukarce HP OfficeJet Pro 9010e z ekonomiczną i wygodną funkcją zamawiania tuszy HP Instant Ink.


  

Pierwsze wrażenia? Drukarka duża i ciężka (waży prawie 10 kg!). Design urządzenia ładny, ciekawy., idealnie wpasował się pod wystrój mojego wnętrza mieszkania.
Proces instalacji przebiegł szybko i sprawnie. Wystarczało podłączyć drukarkę do wifi, połączyć z zainstalowaną aplikacją HP Smart na telefonie, a także komputerze i zarejestrowaniu się na oficjalnej stronie firmy HP, aby uzyskać łatwy dostęp do zamawiania tuszy z subskrypcją dopasowaną do Naszych potrzeb.
Hp Smart to darmowa aplikacja do obsługi drukarek ułatwiająca użytkownikom weryfikację dokumentów gotowych do druku, która dodatkowo pozwala dopasować ustawienia pod wydruk, 
a także pomaga sprawdzić poziom tuszu w drukarce. Za jej pomocą możemy skanować, udostępniać i drukować obrazy, oraz dokumenty. Program jest bardzo przejrzysty przez co każdy amator jest w stanie poradzić sobie z nim.

Drukarka OfficeJet Pro jest urządzeniem wielofunkcyjnym który posiada wbudowany skaner, drukarkę, kopiarkę i fax dzięki czemu nie tylko mogłam drukować gotowe szablony, ale też kserować ulubiony wzór który później mogłam poprzerabiać w programie. 


Oprócz zaplanowanych szablonów do druku, pokusiłam się o wydruk zaległych fotografii z wyjazdów które uwielbiam od lat kompletować w albumach fotograficznych, poprzedzając je widokówką tematycznie dopasowaną z miejsca w którym byłam i z którego mam zdjęcia. 
Jakość wydruku jak na urządzenie wielofunkcyjne bardzo ładny do tego stopnia, że postanowiłam zamówić specjalny papier fotograficzny dzięki czemu zdjęcia nabiorą dodatkowych zalet.

Gdy wpadłam w szał drukowania nie zwróciłam uwagi na to jak szybko kończy się tusz. W takiej chwili postanowiłam poczytać kilka istotnych kwestii na temat subskrypcji HP Instant Ink. która jest bardzo wygodną i ciekawą opcją dla osób zapominalskich którzy zaczynają szukać tuszu do drukarki dopiero wtedy gdy już brakuje go w urządzeniu. Instant Ink. jest tanią i bardzo ekonomiczną opcją dopasowaną do potrzeb użytkownika którą w każdej chwili można zmienić porównując do siebie miesiące w których więcej używało się drukarki i dzięki której nie musimy się obawiać w jakim czasie zacząć szukać tuszu atramentowego do Naszego urządzenia.



Plany subskrypcji są dobrze dobrane i przyjazne każdemu użytkownikowi.
Dobrą opcją jest także możliwość śledzenia ilości wydrukowanych stron w ramach założonego planu.
Plany subskrypcji z tuszem różnią się ceną zależną od naszego zapotrzebowania na wydruk.

Najtańszy plan wynosi 4,99 zł co miesiąc za wydruk 10 stron, następne dostępne plany to:

18,99 zł do 50 stron
28,99 zł do 100 stron
61,99 zł do 300 stron
129,99 zł do 700 stron

Wysyłka tuszu odbywa się za pośrednictwem odczytu danych zarejestrowanej drukarki za pomocą firmy HP która dostaje informację o niskimi poziomie tuszu przez co nie trzeba obawiać się o dodatkowe wysyłanie wiadomości e-mail. Dostawa jak i recykling opakowań jest wliczony w kwotę subskrypcji.
W dowolnym momencie mogę anulować lub zmienić plan subskrypcji dopasowany do moich potrzeb. 

5 komentarzy:

  1. drukarkę hp mamy w pracy, ale Twoja przy niej jest zgrabniutka ;) Nasza to taki kombajn

    OdpowiedzUsuń
  2. The printer sounds cool!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie używam innej marki (nie będę jej tutaj reklamował), ale z HP też miałem do czynienia i nigdy nie narzekałem 😉.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy05:37

    Photo editing is one of the challenging task and finding better editing software are more difficult , I used Camtasia coupon Camtasia Coupons offer incredible savings for professionals and unleash your video editing potential.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.