30 czerwca

Woda toaletowa Police To be Bad Guy



Cześć! Wiele osób z mojego otoczenia narzeka na upały które nam towarzyszą od kilku dni, a ja mimo to się cieszę. Przez pierwsze pół roku było zimno, szaro i ponuro dlatego tym bardziej sprawia mi radość aktualna pogoda. Jedynie mogę się przyczepić tego, że słoneczne dni utrzymują się najczęściej w tygodniu gdzie pracuję do godziny 16:00 zamknięta w czterech ścianach w pracy, a weekend często bywa chłodniejszy lub nawet deszczowy.

W ubiegłym tygodniu otrzymałam e-maila od firmy Vaxol z informacją, że zostałam wytypowana na Top Ambasadorkę za swoją aktywność, oraz pracę włożoną w estetyczne zdjęcia reklamujące produkt w Social Mediach, co niezmiernie mnie ucieszyło. 
Główną nagrodą był bon do sklepu Empik, który niebawem wykorzystam na zakup gier planszowych by w przyszłości na własnym mieszkaniu móc stworzyć półkę na której będę układać gry które do tej pory skompletowałam jak i te które zamierzam kupić.

Ponad to strona The Insiders ponownie wybrała mnie do testowania nowej drukarki HP OfficeJet Pro 9010e razem z subskrypcją HP Instant Ink. co bardzo ułatwi mi tworzenie zaproszeń, drukowanie szablonów do DIY, oraz przygotowaniem etykiet wysyłkowych ze strony Vinted lub Olx.
Po przetestowaniu subskrypcji i sprawdzeniu urządzenia oczywiście opiszę wszystko w najbliższym czasie na blogu.

Dziś postanowiłam po krótkim wstępie opisując to co się u mnie wydarzyło w ostatnich dniach przybliżyć Wam produkt który otrzymałam do przetestowania od firmy Selcos Distribution, a jest to męska woda toaletowa Police To be Bad Guy














Na wodę toaletową Police zwróciłam uwagę jakiś czas temu w drogerii Rossmann. Nie da się ukryć, że wyróżniający się flakon w kształcie czaszki był pierwszą cechą przez którą wpadł mi w oko.
Perfumy Police są dostępne dla kobiet jak i mężczyzn w łatwo dostępnej drogerii o różnej pojemności.
Police To be Bad Guy to męski, uwodzicielski zapach zamknięty w designerskim flakonie o trzech pojemnościach (125 ml, 75 ml, 40ml) Całość tworzy niezwykle uwodzicielski, zmysłowy i pełen kontrastów zapach, który będzie idealnie pasował do każdego mężczyzny, który wie, czego pragnie w życiu i nie boi się śmiało po to sięgnąć. Perfum zaciekawił mnie swoim zapachem, trwałością, a także wydajnością przez co dwa psiknięcia wystarczą by zapach był wyczuwalny cały dzień na skórze, oraz ubraniach. Wygląd jak również wnętrze kompozycji jest odważne, rozpoznawalne i modne. 





    Nuty głowy: pomarańcza, gałka muszkatołowa,
    czerwony tymianek, mięta pieprzowa, nuty zielone
    Nuty serca: pelargonia, białe płatki kwiatów,
    sorbet z zielonego jabłka
    Nuty bazy: wetyweria, wanilia, fasolka tonka,
    piżmo, karmel

12 komentarzy:

  1. ta butelka wygląda mega ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butelka jak i zapach bardzo ciekawy i kuszący :)

      Usuń
  2. Mój P lubi perfumy Police, ale tego akurat jeszcze nie miał okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma kilka ciekawych zapachów męskich, a także damskich. Domyślam się że ten którego używał był tak samo piękny i trwały :)

      Usuń
  3. Jaka ciekawa ta buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze w drogeriach ta buteleczka przykuwa moją wagę, ale nigdy nikt ich u mnie w rodzinie nie miał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) są zapachy męskie, a także damskie w kształcie czaszki :)

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Widziałam, ale nie miałam okazji powąchać. Muszę przyznać, że butelka pomysłowa i intrygująca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki są super, mocno przyciągają wzrok na półeczce z perfumami :)

      Usuń
  6. Opakowanie genialne :D Mega mi się podoba!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. The fragrance sounds wonderful. The bottle looks cool.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.