12 lutego

Nivea perły młodości i krem na dzień z Q10



Cześć! Uznałam, że musze nabrać rozmachu z pisaniem postów, by nadrobić kilka wpisów na temat produktów, które testowałam jakiś czas temu. Chciałabym ze wszystkim być na bieżąco, a ponieważ tak jak krótki wpis dodaję każdego dnia na Instagrama, tak tutaj chciałabym rozpisać się na temat testowanych przeze mnie kosmetyków, oraz gadżetów, które otrzymałam w ramach współprac i o których warto coś więcej napisać.



W zeszłym miesiącu wygrałam zestaw Niveii w konkursie na ich stronie, by móc go później zrecenzować. Wygranej totalnie się nie spodziewałam. ponieważ na pytanie "Co sprawia, że czujesz się młodo?" odpisałam w pełni szczerze, a jestem jeszcze przed 30 rokiem życia, więc już na starcie wiedziałam, że produkty do ujędrnienia skóry, przeciwzmarszczkowe podaruje mamie, lub babci.


Babcia by się ucieszyła na pewno z produktu, ale postanowiłam tym razem uczynić z mamy recenzentkę, więc bez wahania podarowałam jej pudełko z wygranym serum przeciwzmarszczkowym, oraz kremem na dzień.







Mama testuje kosmetyki każdego dnia nakładając serum, a później krem na dzień. Po samym serum już na początku uznała, że dobrze on współgra z podkładami, ładnie pachnie, a przy tym bardzo ciekawie wyglądają żółte kulki w kosmetyku. Używając serum dwa tygodnie, zdradziła mi, że poza ładnym wyglądem i zapachem serum skóra stała się gładsza w dotyku, oraz zdrowiej wygląda, ponad to delikatnie spłyciło zmarszczki, gdy się przyjrzałam to faktycznie- widać delikatne zmiany. Serum jest super uzupełnieniem domowej pielęgnacji, można stosować go na suchą skórę, a później nałożyć podkład, lub połączyć go z kremem. Przyjemnie się aplikuje produkt za pomocą pompki, która jest bardzo wygodnym dozownikiem, niewielka ilość wystarcza by cała skóra twarzy była nim pokryta.






No a krem? Marce Nivea moja rodzina ufa od lat, więc i tym razem liczyłam na dobrą jakość produktu i się nie pomyliłam! Po dwóch tygodniach stosowania kremu skóra stała się jędrniejsza i gładsza w dotyku, a cera jest bardziej nawilżona. Niewątpliwie wielką zaletą jest wchłanialność kosmetyku, ponieważ ja jak i mama nie jesteśmy zwolennikami lepiącej się warstwy na twarzy, a krem na dzień z Niveii bardzo szybko się wchłoną w skórę, co jest oczywiście na plus.







Tak więc podsumowując, każdy kosmetyk z Niveii jest wart uwagi, a te które w składzie dodatkowo posiadają Q10 który jest ważny w wytwarzaniu energii, wspieraniu oddychania komórkowego i ochrony przed wolnymi rodnikami.



Brak komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.