10 lutego

Be Natural by Cece Cosmetics




Cześć! Czy Wy także czytaliście kiedyś czasopisma dla nastolatek? Dużo osób które spotykam na swojej drodze do dzisiaj miło, lub też prześmiewczo wspomina gazety takie jak Bravo, Twist, czy też 13 szczęśliwej nastolatki. Parę lat temu sama z wielką pasją i zamiłowaniem kupowałam i czytałam w nich horoskopy, porady, a nawet wywieszałam plakaty z ulubionymi piosenkarzami i piosenkarkami na ścianie. Później im byłam starsza, tym bardziej fascynowały mnie strony poświęcone poradom sercowym, jak i też trikom by poprawić swoją urodę i tak do dziś stosuję parę z tych porad np. na tworzenie naturalnych odżywek do włosów z pokrzywy, 

skrzypu polnego lub z jajka i piwa. Często w okresie letnim jeżdżąc na ogródek przed skoszeniem trawy zbierałam pokrzywę, by ją wyparzyć, a później chłodniejszą wodą polać swoje przetłuszczające się i pozbawione blasku- włosy, co w rezultacie przynosiło bardzo dobre efekty, chociaż nie raz miałam przy zbieraniu jej poparzone dłonie. Po poddaniu swoich włosów naturalnym metodom odżywienia ich, postawiłam tym razem na współpracę z firma Be Natural, firmą która zaoferowała mi kosmetyki dostosowane do moich przetłuszczających się, wiecznie skołtunionych włosów.






Kosmetyków używam już prawie dwa tygodnie. Za każdym razem, gdy idę pod prysznicy, biorę je ze sobą, ale zacznę od początku.. Wielką zaletą firmy, szczególnie w dobie pandemii, niewątpliwie wielką zaletą jest bardzo szybka wysyłka paczki o której rozmawiałam w piątek późnym popołudniem, a dostałam ją już w poniedziałek z samego rana. Na pierwszy rzut oka, paczka która do mnie dotarła, była bardzo dużych wymiarów, co jest także zaletą, aby cały zestaw był elegancko zapakowany. Opakowanie na kosmetyki jest zamykane na magnez, przez co już teraz wiem, że w przyszłości posłuży mi na przechowanie bezpiecznie innych kosmetyków.












W zestawie który otrzymałam, znalazłam takie kosmetyki jak: szampon odświeżający, odżywkę odświeżającą, oraz stymulująco-oczyszczający peeling do skóry głowy. Pierwszą rzeczą na która zwróciłam uwagę po otwarciu paczki to informacje na pudełku od wewnętrznej strony. Producent zapewnia, że kosmetyki do pielęgnacji włosów są wegańskie, 
potwierdzone certyfikatem VEGAN, ponad to butelki i słoiki wykonane są w 100 % z tworzywa z recyklingu i co dla mnie stało się bardzo ważne w ostatnim czasie, to to że nie posiadają silikonów które obciążają włosy, SLES, SLS, mikroplastiku, olejów mineralnych, PEG, ftalanów, parabenów, MIT,CIT,GMO.











A teraz przejdę do moich osobistych recenzji na temat użytych produktów do pielęgnacji włosów od firmy Be Natural, bo co prawda kosmetyku do poprawienia objętości nie potrzebowałam, ale dla wzmocnienia i odświeżenia już tak, bo mimo. iż mam długie włosy które często mam ochotę ściąć na bardzo krótko, gdy przychodzą te dni które każda kobieta bardzo dobrze zna, gdy włosy nie chcą się układać i robią wszystko, by je jak najbardziej schować pod czapkę i jej nie ściągać przez cały dzień, tak mimo to lubię je za to jak bardzo podatne są one na stylizacje, czy też mają zaplecionego warkocza na noc, nie muszę obawiać się na drugi dzień, że ciężko mi będzie je rozczesać.




Odświeżający szampon do włosów cienkich, pozbawionych objętości i przetłuszczających się z cytryną, zielona herbatą i owsem.



Szampon jak i odżywka mają super opakowania z dobrze dozująca pompką, przez co z łatwością nabierzemy produkt. Przepięknie pachnie cytrynką, bardzo odświeżająco. Kosmetyk dobrze się pieni i rozprowadza po całych włosach, a w efekcie końcowym włosy po umyciu stają się lekkie, miękkie w dotyku, czuć efekt oczyszczenia, a do tego pięknie pachną!




Odświeżająca odżywka do włosów cienkich, pozbawionych objętości i przetłuszczających się z cytryną,zielona herbatą i owsem.



Odżywkę nakładamy na włosy zaraz po umyciu, nakładamy ją na pasma i końcówki włosów na ok 2 minuty po czym spłukujemy, co jest dla mnie wielkim atutem. Zapewnia delikatną pielęgnacje bez obciążania włosów. Włosy zyskują na objętości, a przy tym nie są dodatkowe obciążone przez silikony. Sam kolor szamponu oraz odżywki jest bezbarwny z lekki żółtym zabarwieniem i tak jak szampon pięknie pachnie cytrynką!




Oczyszczająco-stymulujący peeling do skóry głowy z kofeiną, aloesem, arganem i olejem konopnym.


Tego produktu byłam najciekawsza, ponieważ trochę bałam się tego, że drobinki z peelingu będzie ciężko się zmywało co w efekcie przyniesie marny skutek i pozostanie mi tylko drapanie się po głowie by pozbyć się kosmetyku, ale tu Was zaskoczę! NIE! nie musiałam nic drapać, zeskrobywać, martwić się później czy coś zostało, czy nie. Peeling dobrze oczyszcza skórę głowy i stymuluje cebulki włosów do wzrostu, poprzez odprężający masaż głowy.









Kosmetyki z Be Natural dostaniecie na stronie www.cece.pl, a doborze odpowiedniego produktu pomoże Wam firma na swoim profilu na Instagramie.

















Brak komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.