24 lutego

Seborh

 Cześć kochani! Wiem, że dawno mnie nie było, ale miałam strasznie intensywny początek 2023 roku.
 Problemy tak się nawarstwiały, że potrzebowałam więcej czasu dla siebie by móc się zregenerować i zaczynać nowy tydzień z dobrym humorem. Dlatego też w wolnej chwili dbałam o swój stan fizyczny jak i psychiczny, a także wieczorami relaksowałam się w domowym zaciszu robiąc domowe spa, przy użyciu nowych kosmetyków które miałam okazję testować na sobie i które już teraz wiem, że pozostaną ze mną na dłużej.

 Posiadając szybko przetłuszczającą się skórę głowy, często bagatelizowałam ten problem, a wiele kosmetyków które dotychczas używałam, działało tylko chwilowo.
Przy przetłuszczaniu się włosów u nasady często dochodziło też nieprzyjemne swędzenie, które bywało strasznie męczące i wstydliwe.

Wcześniej nie wpadłabym na pomysł, by wypróbować serię kosmetyków przeznaczonych dla łojotokowej zapalenia skóry i które tak skutecznie zwalczą mój dotychczasowy wstydliwy problem.
Od kiedy zaczęłam sumiennie stosować kosmetyków od Seborh problem już po tygodniu przestał dla mnie istnieć.

Kosmetyki przynoszą natychmiastową ulgę w problemach skórnych, bardzo dobrze oczyszczają, działają antybakteryjnie, przeciwgrzybiczo, zmniejszają świąd skóry, a także ograniczają wydzielanie nadmiernego sebum.

Od sklepu z dermokosmetykami Verdelab otrzymałam trzy produkty Seborh z zestawu dla łojotokowego zapalenia skóry głowy, są to:

🌱szampon (200 ml)

🌱emulsja do skóry głowy (200 ml)

🌱płyn do skóry głowy (150 ml)



Preparaty z linii Seborh zawierają tylko sprawdzone składniki aktywne. Szerokie właściwości każdego z nich zapewniają kompleksową pomoc w walce z łojotokowym zapaleniem skóry głowy. A są to:

🌿pantenol – przywraca skórze miękkość, elastyczność i sprężystość.
🌿betaina – wiąże wodę w naskórku, skutecznie łagodząc podrażnienia.
🌿mocznik – wykazuje działanie antybakteryjne, złuszczające i nawilżające.
🌿pirokton olaminy – zmiękcza zrogowaciały naskórek i przyspiesza jego wymianę.
🌿witamina E – opóźnia procesy starzenia, uodparnia skórę na działanie czynników zewnętrznych.
🌿mleczko pszczele – normalizuje pracę gruczołów łojowych, pobudza procesy regeneracji.
🌿ekstrakt z wąkroty azjatyckiej – stymuluje odbudowę włókien kolagenu i elastyny.
🌿ekstrakt z miłorzębu – wzmacnia naczynia krwionośne i reguluje prawidłowe mikrokrążenie.
🌿ekstrakt z rozmarynu – zapobiega przedwczesnemu obumieraniu naskórka.
🌿kwas glikolowy – przyspiesza regenerację, utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia skóry.
🌿kwas migdałowy – złuszcza i rozjaśnia.
🌿olej konopny – łagodzi stany zapalne, koi podrażnienia.

Szczerze polecam kosmetyki od Seborh i na pewno z miła chęcią do nich wrócę!

    





3 komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze o kosmetykach tej marki, ale ten zestaw bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very good products darling

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.