27 września

Amvi Cosmetics






Cześć kochani! Czy tak samo jak ja cenicie sobie naturalne kosmetyki z wegańskim składem i w atrakcyjnej cenie?

 Ostatnio otrzymałam pięknie pachnącą paczkę od firmy Amvi Cosmetics z trzema produktami które zachwyciły mnie swoim wyglądem, zapachem i właściwościami, ale wpierw zacznę od opowiedzenia Wam czym zajmuje się firma i co jest ich głównym atutem wyróżniającym ich na tle innych polskich marek.


 Amvi Cosmetics jest polska marką kosmetyków pielęgnacyjnych, która produkuje wegańskie, naturalne, bezglutenowe i nietestowane na zwierzętach, co jest moim zdaniem ogromnym atutem!
Ponad to warto dodać, że firma jako jedyna w Polsce przekazuje stale 1 % ze sprzedaży na wsparcie podopiecznych fundacji Rak'n'Roll!
Tak więc sami widzicie, że warto zainteresować się produktami marki i wesprzeć osoby z fundacji.


  Przechodząc teraz do tematu kosmetyków które otrzymałam od firmy. mogę pochwalić się już samym unboxingiem, który wywołał u mnie bardzo pozytywne emocje, a ponieważ jestem faworytem pięknych zapachów i eleganckich opakowań to dodatkowo pojawił się uśmiech na mojej twarzy rozpakowując paczkę od firmy.

 

 Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko, a zawartość pudełka była bardzo kobieca.
Zapach świeży, delikatnie cytrusowy unosił się w powietrzu, a kolor różowy przeważał w dużej mierze pośród kosmetyków.

Do testów otrzymałam:

🌸 odżywczo-nawilżający balsam do ciała do każdego rodzaju skóry

🌸odświeżająca esencja tonizująca

🌸krem rozświetlający z witaminą B3


🌸Odświeżająca esencja tonizująca 

Esencja ma bardzo wygodny atomizer, piękny cytrusowy zapach i świetnie sprawdza się jako mgiełka odświeżająca do twarzy, którą można stosować także przed nałożeniem makijażu.
Niewątpliwie wielką zaletą jest jej działanie nawilżające, szczególnie teraz w porze jesiennej ,kiedy moja skóra wymaga odświeżenia po męczących upałach letnich.
Kosmetyk w 98 % z naturalnym składem co jest u mnie bardzo pożądaną cechą przy wyborze kosmetyków, a dodatkowym atutem jest to, że szybko się wchłania nie pozostawiając przy tym lepkiej skóry.
Esencja tonizująca delikatnie koi moją skórę po całym dniu, łagodząc przy tym zaczerwienienia, więc jak dla mnie to totalny must have w domowej pielęgnacji twarzy!


ZALETY:
-atrakcyjna cena
-naturalny skład
-szybkie wchłanianie kosmetyku w skórę
-nie pozostawia lepkości
-koi i łagodzi zaczerwienienia
-nawilża
-można stosować przed nałożeniem makijażu
-dobrze się sprawdza jako mgiełka odświeżająca do twarzy





🌸Krem rozświetlający z witaminą B3

Krem od Amvi Cosmetics nie tylko rewelacyjnie rozświetla twarz dając przy tym efekt glow, ale też pięknie cytrusowo pachnie i przez swoją wielofunkcyjność totalnego odświeżenia, rozświetlenia i dostarczenia skórze witamin świetnie sprawuje się także jako baza pod makijaż.
Krem poza swoim pięknym, przykuwającym wzrok wyglądem rewelacyjnie nawilża i pielęgnuje skórę nie zapychając przy tym porów.
Produkt przez swoją lekką formułę szybko się wchłania nadając skórze efekt glow przez swoje naturalne delikatne drobinki mineralne.
Naturalny skład kosmetyków od firmy jest niewątpliwie ogromną zaletą i przeze mnie od lat pożądaną w kosmetykach.


ZALETY:
-nadaje skórze efekt glow
-formuła Anti blue light
-formuła Anti Pollution
-świetnie nawilża i pielęgnuje skórę
-krem szybko się wchłania przez co nie zatyka porów
-ładny desing opakowania
-atrakcyjna cena
-97 % składników pochodzenia naturalnego
-dobrze się sprawdza jako baza pod makijaż
-ma przyjemny delikatny, cytrusowy zapach




🌸Odżywczo-nawilżający balsam do ciała

Przede wszystkim- szata graficzna kosmetyków od firmy Amvi jest totalnym sztosem! Na wielu półkach sklepowych na pewno przykuwa uwagę klientów niejednokrotnie. Zgadzacie się ze mną?
Balsam ma piękny, lekki i długotrwały zapach róży który potrafi być kojący dla zmysłów.
U mnie idealnie się sprawdza po kąpieli, gdy zapach jest najbardziej wyczuwalny, a kosmetyk potrafi przy tym cudownie nawilżyć i wygładzić skórę. 
Opakowanie jest duże, miękkie przez co kosmetyk jest bardzo wydajny i łatwo wydobyć przez to kosmetyk. Cena balsamu bardzo atrakcyjna w wielu drogeriach, co jest niewątpliwie ogromnym atutem jak na produkt pochodzący z Polski z naturalnym wegańskim składem. Konsystencja produktu jest bardzo przyjemna, aksamitna i z łatwością wchłania się w skórę nie pozostawiając przy tym tłustego, lepkiego, nieprzyjemnego odczucia.

ZALETY:
-miękka tuba. przez co łatwiej jest wydobyć kosmetyk
-bogata formuła
-łatwość aplikacji
-lekka, aksamitna konsystencja
-atrakcyjna cena
-łatwa dostępność
-przyjemny różany zapach
-99% składników pochodzenia naturalnego
-przywraca naturalny kolor






Podsumowując: kosmetyki oprócz ładnego designu opakowań mają do zaoferowania naturalny skład, który jest dziś u mnie cechą pożądaną w kosmetykach, dodatkowo spełniają swoje role w 100 % nadając skórze rozświetlenia, odżywienia i pięknego zapachu przez długi czas.
Warto wypróbować na własnej skórze, tym bardziej, że ceny nie są wygórowane, a produkty świetnie spełniają właściwości o których wspomina producent.


4 komentarze:

  1. Z chęcią sobie je przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki. Chętnie bym ją poznała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Bardzo dobre kosmetyki o pięknym zapachu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Zachęcam do zaobserwowania mojego bloga.